Jak nakupovat
Rady a tipy, jak projít celým procesem objednávky.
Vyhledání zboží
- Vyberte si v horním menu příslušnou kategorii a popřípadě podkategorii zboží.
- Jestliže už víte přesně, co chcete, použijte vyhledávání. V horní části stránky naleznete řádek pro hledání, který vás dovede k požadovanému zboží.
Košík
- Zboží vložíte do košíku pomocí tlačítka "Do košíku".
- V košíku přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, dostupnost, počet kusů (můžete ho libovolně měnit), cenu s DPH a za kolik je potřeba ještě nakoupit, abyste měli dopravu zdarma.
- Kompletní obsah košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na symbol košíku v pravé horní části stránky.
Doprava a platba
Zvolte si z nabízených přepravních společnosti nejvhodnější typ dopravy, který vyhovuje vašim potřebám. V tomto kroku košíku volíte také způsob platby. Jako platbu si můžete zvolit:
- bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č.: vedený u FIO banky a. s.,
- bezhotovostně platební kartou prostřednictvím platební brány ComGate,
- bezhotovostně zrychleným převodem na účet prodávajícího prostřednictvím platební brány ComGate,
- bezhotovostně pomocí Apple Pay prostřednictvím platební brány ComGate,
- dobírkou v hotovosti, nebo platební kartou při předání zboží dle dispozic dopravce,
- dobírkou v hotovosti, nebo platební kartou při osobním odběru ve výdejně zásilek dle dispozic dopravce.
Přihlášení
Přihlásit se můžete jako:
- Nový zákazník, pokud u nás nakupujete poprvé - vyplňte všechna povinná pole označená hvězdičkou a pokračujte v objednávce.
- Registrovaný zákazník, pokud jste již u nás nakupovali a zaregistrovali jste se pod svým heslem. Vyplňte e-mail a heslo a pokračujte v objednávce. V případě, že jste heslo zapomněli, pošleme vám ho na e-mail, pod kterým jste se registrovali.
E-mail slouží pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné ho vyplnit.
Shrnutí a odeslání objednávky
Před odesláním objednávky je k dispozici její kompletní shrnutí. Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka"OBJEDNAT s povinností platby".
Hodí se vědět
- O každém kroku ve vyřízení vaší objednávky budete informováni e-mailem. Po celou dobu tak máte dokonalý přehled o tom, co se s vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení vybraného zboží. Pokud si přejete zboží v objednávce změnit, stornovat nebo zrušit celou objednávku, kontaktujte nás emailem na adrese info@lyopet.cz.
- Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky v souladu s Obchodními podmínkami v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila. O takové situaci budete samozřejmě informováni, pokud nastane. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, peníze vám vrátíme na účet.